Skönhet & smink / 2013 / 0       

Det perfekta färgade läppbalsamet


 
Jag har ett favoritläppbalsam som egentligen är jättegammalt och som håller på att ta slut. Det är lite mörkrosafärgat och luktar hallon. Jag har i flera år försökt hitta något att senare ersätta den med för jag vill verkligen inte att den ska ta slut. Nu tror jag att jag har hittat något.
 
När jag läste Emelies blogginlägg om ACOs färgade läppbalsam så blev jag väldigt nyfiken. Det här verkade vara precis vad jag letade efter. Så jag gick till närmaste Apotek och letade men jag hittade den inte. När jag frågade personalen sade de att de inte visste något om ett färgat läppbalsam. Typiskt tänkte jag. Men när jag och min syster var på Erikslund Shoppingcenter för några veckor sedan och den första affärer vi gick förbi var Apoteket Hjärtat då gick jag tillbaka och där fanns den!
 
Så nu är jag riktigt nöjd med mitt inköp. För 29 kr får man alltså ett färgat läppbalsam som återfuktar bra och som luktar jättegott vanilj. För er som inte vill ha så mörka läppar finns den även i en ljusrosa nyans.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It