Övrigt / 2013 / 0       

Bilder från mobilen 2013 #1

 
Här kommer några bilder som jag tagit med mobilen.
 
1. En vecka köpte vi massor av färska bär, jordgubbar, blåbär och hallon., det var så gott.
2. En söndag klappade jag en svart katt. Det var svårt att fota henne, hon kan inte sitta still, men den här bilden lyckades jag i alla fall ta.
3. Det blev riktigt sommarväder och vi tog fram utemöblerna och satte oss och fikade på altanen.
4. Jag testade att cykla ner till stan, till min praktikplats. Det gick ju jättelätt, så jag borde verkligen göra det oftare.
5. En dag matchade jag mitt linne (från H&M) och nagellack (från E.L.F.) i en slags korallrosa färg.
6. När jag åker buss ner till stan brukar jag vara väldigt tidig till bussen. Här sitter jag och väntar på att bussen ska åka iväg.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It