Ytliga saker / 2013 / 0       

På byrån i mitt rum

För några veckor sedan möblerade jag om lite på byrån i mitt rum. I vintras tog jag bort LP-spelaren som stod där innan och ställde istället fram en liten minibyrå från IKEA, några böcker, ljusstakar och sminkgrejer - saker jag använder ofta och som jag gillar. Nu ville jag göra om lite, det var för många saker innan så nu är det dessa saker som står på byrån:

Maybelline Fit Me Foundation nr. 110
Mavala nagellack nr. 52 Toulouse
Olivia ECO Hand Cream
Smyckesträd (Åhlens) med halsband, ringar och klockor
Miniflaska med parfymen Trésor in Love av Lancôme
Iittalaskål Marimekko-skål med halsband
Favorithalsbandet som föreställer ett lejon (mitt stjärntecken)
Healthy Glow Bronzing Powder från E.L.F. (utgått ur sortimentet)
Miniflaska med parfymen Miracle från Lancôme
Mango Shower Gel från The Body Shop

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It