Tankar / 2013 / 0       

Trött

De senaste veckorna har jag känt mig så trött. Det kan bero på att jag har fått ett nytt jobb, jag går nu upp kl. 05:00 på morgonen och jag går och lägger mig ca 19:30. Jag hinner aldrig känna mig riktigt utvilad och jag hinner inte göra mycket på dagarna. Jag kan också känna mig trött eftersom det nu har blivit höst på riktigt vilket är riktigt tråkigt. Jag hatar att frysa och ser inte fram emot kallare temperaturer. Ytterligare en sak kan ligga bakom tröttheten är att jag misstänker att jag har haft något slags problem med sköldkörteln. För ungefär en månad sedan upptäckte jag en knöl på halsen, förmodligen förstorad sköldkörtel, och det kan ju vara ett tecken på att det pågar en infektion i kroppen. Nu har den minskat i storlek så förhoppningsvis kommer jag känna mig bättre snart. Eller så handlar det bara om att vänja sig.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It