Mode & stil / 2014 / 0       

Vill ha

Jeans Ginatricot 299 kr  /  Trenchcoat H&M 349 kr  Kjol Lindex 149 kr (ordinariepris 299 kr)  /  Strumpbyxor Indiska 69 kr
 
I torsdags åkte jag ner till stan för att delta på ett möte på Arbetsförmedlingen och då passade jag på att kolla på några saker som jag sett på butikernas hemsidor. Om jag visste att det skulle gå så dåligt så tror jag inte att jag skulle åkt ner till stan över huvud taget.
 
Mötet på arbetsförmedlingen var om Försvarsmakten och hur man kan jobba där. Kändes som lite fel bransch för mig som är informatör. Jeansen från Ginatricot hittade jag inte alls men den butiken jag besökte är ganska liten, de kanske helt enkelt inte tar in dem. H&M hade över huvud taget inga jackor alls, jag blev riktigt besviken. Kjolen från Lindex hittade jag faktiskt, men det var fullt pris på den i butiken. På hemsidan var det halva priset. Jag provade den i alla fall men jag vägrar betala 299 kr för en kjol, så den hängde jag tillbaka. Till sist är jag på jakt efter ett par vita strumpbyxor. Jag vill ha kjol på mig men jag har bara svarta strumpbyxor och nu när det är vår vill jag ha något ljust. Jag struntade faktiskt i att titta på dessa, jag var så arg och besviken över upplevelserna från de andra butikerna, hela dagen kändes helt onödig. Jag ska i alla fall kolla in strumpbyxorna nästa gång jag åker ner till stan. Nej, det var en riktigt skitdag.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It