Övrigt / 2014 / 0       

En Mina Vänner-lista

Namn: Caroline Anna

Smeknamn: Carro (går det att få något annat smeknamn när man heter Caroline?)

Ålder23

Stjärntecken: Lejon

Född: Sommaren 1990

BorVästerås

Ögonfärg: Mörkblå

HårfärgBrunt

Min Familj: Mamma, pappa och syrran

Mina intressenBlogga, läsa, kolla på film, träna och just nu försöker jag satsa på att virka en filt av mormorsrutor efter en liten paus.

Favoritämne i skolanSvenska och engelska

Favoritfärg: Pastellfärger (det går ju inte att välja bara en, det beror bland annat på humöret)

Favoritmat: Jordgubbar, choklad och yoghurt. Dock inte samtidigt.

Favoritfilm: Nja, jag är allätare och har ingen speciell favorit

FavoritbokDet går ju inte att välja en favoritbok av alla böcker jag läst, men några är Glaskupan, Den trettonde histoien och Harry Potter-böckerna

Favoritidrott: Idrott och idrott... Joggingturer och promenader, räknas det som idrott?

Favoritprogram på TVDokumentärer om hälsa eller djur och matprogram (särskilt med Jamie Oliver)

Favoritdjur: Katt, alltid katt

Favoritserie på TVSerier som utspelar sig förr i tiden, som Downton Abbey, Bletchley Circle m.m

Jag tycker omFrukost. Jag försöker äta olika saker varje dag och när jag har tid gör jag smootihe, gröt, eller något annat gott.

Jag tycker inte omAtt komma hem sent från jobbet

Jag skulle helst vilja boPå ett ljust ställe med en stor balkong eller uteplats

Jag vill bli: Stark och hälsosammare

Mitt drömyrke ärAtt få jobba med kommunikation eller information på något sätt

Jag vill ha chans påIngen just nu

Det här visste du inte om mig: Jag kan vifta på öronen och får jätteofta skoskav

Listan kommer från Un Vélo

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It