Mode & stil / 2014 / 0       

Fem nya saker från H&M

För tre veckor sedan beställde jag dessa produkter från H&M:s hemsida. Jag ville egentligen första bara köpa skorna men sedan kom jag på att jag behövde nya strumpor, en större väska och tillslut hittade jag även de rosa hörlurarna och den gråa tröjan (som jag har en likadan fast hallonrosa). Hela kalaset gick på lite över 700 kr + frakt.
 
Detta var första gången jag köpte något online från H&M och jag är nöjd med mitt köp. Jag köpte ju bara ett riktigt klädesplagg men eftersom jag hade samma tröja sedan tidigare så köpte jag bara samma storlek, så jag behövde inte oroa mig över om storlekarna skulle vara bra. Jag har även skorna sedan tidigare fast i vit spets istället, så de beställde jag även i samma storlek. Det tog exakt en vecka från att jag beställde till att jag fick paketet (förutom skorna som var slut när jag beställde, de kom två veckor senare).
 
Brukar ni köpa kläder i butiken eller köper ni hellre online?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It