Hälsa & träning / 2014 / 0       

En typisk träningsoutfit

Jag har äntligen köpt ett gymkort. Det blev på Bellevue gym, som ligger ca 3 km från där jag bor. Jag har än så länge inte tränat där "på riktigt", jag har bara gått runt och tittat hur det ser ut och testat maskinerna lite. Jag håller dock på att planera lite, hur min träningsrutin ska se ut, hur ofta jag ska träna osv. Men jag tänkte att jag kunde visa vad jag har på mig när jag tränar.
 
1. Linne från H&M
2. Sport-bh från H&M
3. Mobilen (HTC WIldfire S) och rosa hörlurar från H&M
4. Vattenflaska från Stadium
5. Inpasseringstagg till gymmet, Bellevue Gym, och hänglås
6. Mönstrade tajts från H&M
7. Armband för mobilen från Stadium
8. Strumpor från H&M
9. Skor från Nike, W Flex TR4

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It