Övrigt / 2015 / 0       

Fyra veckor sedan


Runt midnatt ikväll är det exakt fyra veckor sedan jag opererades för blindtarmsinflammation. Precis som att tiden för övrigt alltid går så fort så har de här fyra veckorna bara flugit förbi. Nu har jag bara tre rosa ärr på magen kvar. Det blev en titthålsoperation, inte en öppen operation som de gör när blindtarmen har brustit. Det upplevs kanske som en ganska liten operation eftersom man återhämtar sig snabbt men de går ändå in och tar bort blindtarmen så det måste ju läka ihop inne i magen. En vecka efter jag kom hem från sjukhuset beställde jag min journal för jag kände att det gick så snabbt och jag fick inte allt förklarat för mig så jag ville veta vad som egentligen hände. Nu är det en månad sen jag opererades och jag kan säga att jag har återhämtat mig. Jag har fortfarande inte tränat på riktigt än men planerat att komma igång med hemmaträning och jogging. Nästa vecka ska jag till sjukhuset en gång till - denna gång till blodgivningscentralen - det ska bli en lite trevligare upplevelse.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It