Hälsa & träning / 2015 / 0       

Nya träningskläder

Det blev en liten bloggpaus i några dagar men nu är jag tillbaka. I början av mars tänkte jag prova en ny sak. Jag skulle köpa lite nya träningskläder och få de som belöning om jag lyckas träna på de dagar jag planerat att träna på. Det gick riktigt bra med träningen - det blev helt plötsligt roligt att gymma - men tyvärr kunde jag inte träna på den sista planerade dagen eftersom jag då åkte in till akuten för blindtarmsinflammation. Men jag är ändå riktigt stolt över mig själv. Så nu behöver jag inte köpa träningskläder på ett bra tag. Jag ska också ta det lite lugnt med träningen i april. Jag vågar inte riktigt träna igen, det är nog inte heller så smart att göra det när jag har tre sår på magen från titthålsoperationen. Men några promenader ska jag nog få in i alla fall och då ska jag garanterat prova de här nya kläderna.


Mjuka mönstrade tajts från Stadium, ljusgrå långärmad tröja från Cubus och mönstrad träningsbh från H&M
 
Yogaväska från H&M, skor Nike Free 5.0 '14 från Stadium och träningsstrumpor från Ginatricot 
 
Trekvartslånga tajts från Stadium, träningsbh från H&M och kortärmad löst sittande topp från Ginatricot

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It