Skönhet & smink / 2015 / 0       

Julkalender från The Body Shop

Jag vet att jag sa förra året att jag förmodligen inte skulle köpa en julkalender från The Body Shop nästa år, men nu är vi här och vad har jag gjort? Jo, jag köpte en kalender i alla fall. Jag och syrran köpte en tillsammans förra året, öppnade luckorna och delade upp innehållet så vi fick hälften var. Jag har fortfarande kvar några produkter, det är små prover med till exempel gulliga flaskor med duschkräm och bodylotion samt ansiktsmasker. Vi gjorde exakt samma sak i år och köpte kalender i samma prisklass som förra gången, 800 kr. Gillar man The Body Shop så tror jag man uppskattar att få en liten gåva varje dag. Dock är det lite konstigt att chokladgalen som jag är, inte har köpt en chokaldkalender. Men jag nöjer mig med denna från Body Shop istället.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It