Skönhet & smink / 2015 / 0       

Recension: Maybelline The Colossal Volum' Express Cat Eye mascara

Volymmascara som innehåller kollagen och bygger volym från grunden. Den unika mega-borsten bygger frans för frans utan att lämna klumpar.
Slutresultatet blir en dramatisk look med upp till 9 gånger mer volym.
 
Jag är en sån där tjej som inte har så långa ögonfransar så jag använder mascara. Jag är lite avundsjuk på min syster, hon har riktigt långa ögonfransar naturligt, så hon vill inte använda mascara för då blir de för långa. I somras köpte jag denna mascara från Maybelline och jag har sen dess använt den. I början gillade jag den inte, den luktar starkt och jag fick problem med ena ögat, men det gick över så småningom. Mascaran var också väldigt kladdig, precis som alla nya mascaror är, men nu tror jag att jag har vant mig vid det. Jag är försiktig när jag applicerar den och lägger tunna lager men det är lätt hänt att det ser klumpigt ut, jag tror helt enkelt att den är för blöt. Visst, ögonfransarna blev längre men jag kommer nog inte köpa denna mascara igen.


Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It