Skönhet & smink / 2015 / 1       

Real Techniques-borstar på H&M

När jag var inne på H&M före jul såg jag att de har börjat sälja sminkborstar från märket Real Techniques. I sminkvärlden är dessa borstar väldigt kända. Men man får se upp när det gäller kända märken som säljs i vanliga butiker. På bland annat Rusta säljs skönhetsprodukter från Victoria Secret och på Harmoniq och Barisso säljs sminkprodukter från E.L.F. Både Victoria Secret och E.L.F har gått ut och sagt att de inte har godkänt dessa butiker att sälja deras varor, så det betyder att det faktiskt kan vara fejkprodukter. Men, borstarna från Real Techniques som säljs på H&M (även Lindex säljer dem) är riktig vara. Nu kommer jag inte ihåg priset på dem, men det är nog ganska rimligt, kanske runt hundralappen. Av vad jag kunde se i butiken så finns det både borstar för ansikte och ögon.
▲ R O B I N N S
2015 /

Jag vet inget om smink borstar men de är väldigt fina haha :D

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It