Tankar / 2015 / 0       

Tankar för 2015

 
MAT, HÄLSA & TRÄNING
Hitta en träningsrutin/träningsmönster som jag känner mig bekväm med
Klura ut ännu mer vad mina magproblem beror på och hur jag kan undvika dem
Få ordning på mitt chokladsug
 
KLÄDER & SMINK
Rensa bland mina kläder, smycken och smink, i min bokhylla och i pärmar. För att få lite mer ordning och översikt över vad jag faktiskt har
Använda fler av mina kläder oftare
Köpa fler vintagekläder och även börja använda de jag redan har
 
JOBB
Få lite rutin i mitt jobbsökande
Komma underfund med vad jag egentligen vill jobba med
Hitta ett riktigt jobb (dvs ett tillsvidare heltidsjobb)
 
FRITID & NÖJE
Satsa mer på bloggen, bland annat göra en ny design till bloggen
Göra fler saker på mitt stora att göra-lista
Se många bra filmer och tv-serier och läsa många bra böcker
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It