Mode & stil / 2015 / 0       

Fina kläder från H&M

Kläder och skor från H&M

Det känns som att jag äntligen har hittat en klädstil som jag gillar. Jag själv har inte den stilen på kläderna jag bär (än), men jag gillar verkligen ljusa pastellfärger, blandat med ljusa jeans och lite mönster. Lagom ungdomligt och kvinnligt utan att var för tråkigt. Men sen är det skillnad på att sitta och göra sådana här kollage och att faktiskt matcha ihop de kläder man har i garderoben. Skorna till höger (fast i svart) och de ljusa jeansen har jag faktiskt sedan tidigare, så nu har jag funderar lite hur jag ska få ihop dem till riktiga outfits. Jag tror att det är dags för ytterligare en garderobsrensning och att vara riktigt hård med vilka plagg jag ska behålla denna gång.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It