Ytliga saker / 2015 / 0       

Pastelliga inredningsdetaljer

Den senaste veckan har jag hittat massor av fina inredningsprodukter på Åhlens, Lagerhaus och H&M Home. Jag gillar verkligen den här stilen, ljust, pastelligt och lite retro, gärna med någon slags metall som guld också. Roliga, men inte för störiga mönster, ljusa trädetaljer, rosa, grå, vita och turkosa färger. Jag blir verkligen sugen på att flytta till en egen lägenhet när jag ser sånt här. Eller kanske inte på att flytta i sig, utan på att få inreda som jag vill ha det. Mina favoriter från kollaget är spegeln med kedjan, den gråvitmönstrade kudden och påslakanseten bredvid (samtliga från H&M Home), den trekantiga vägghyllan (Lagerhaus) och den gröna pallen (Åhlens).

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.  
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It