Ytliga saker / 2015 / 0       

Målarböcker för mindfulness

Min syster fyllde år i fredags och jag gav henne en målarbok i present. Jag har varit nyfiken på dem så jag köpte en till mig själv också och pennor att färglägga med. Målarböcker för vuxna kanske låter konstigt, men det handlar snarare om att ha uttrycka sin kretivitet, finna ro och utöva en slags mindfulness. När jag köpte de här böckerna sade expediten i butiken att det har blivit väldigt populärt det senaste åren. Förut kanske man satt och virkade framför tv:n på kvällarna, nu gör man detta istället. Illustrationerna i boken är riktigt fina och jag kan tänka mig att det känns bra att sätta sig och färglägga när man behöver varva ner lite eller tänka på annat.



Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It