Övrigt / 2015 / 0       

Samsung Galaxy Core Prime

 
Nu har jag äntligen köpt en ny mobiltelefon! Jag tappade min gamla i golvet så att skärmen sprack och då kunde jag inte använda den - jag kunde inte ens få upp knapplåset på den. Så det vara bara att ge sig ut på jakt efter en ny. Visst, jag hade kunnat lämna in den på reparation för att byta skärmen, men mobilen var ändå fyra år gammal, så det var dags för en ny. Det blev till slut en Samsung Galaxy Core Prime. Jag köpte den utan abonnemang, eftersom jag använder kontantkort istället, vilket jag har gjort i alla år som jag har haft mobiltelefon. Det blir billigare och säkrare för mig som inte använder mobilen så mycket. Så nu håller jag på att testa den lite, lägger till appar och läser instruktionsboken. Den har, förutom den vanliga kameran, även en frontkamera, så nu blir det lättare att ta selfies. Det plingar också i mobilen när jag får mejl, en smart funktion som inte fanns i min gamla mobil.
Det här var ett riktigt bra köp!

Mobilens bakgrundbild kommer från denna sida.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It