Vackra saker / 2016 / 0       

Länkkärlek

Jag läser ganska många bloggar, och har gjort det så länge jag själv bloggat. Nu vlil jag tipsa om fyra blogginlägg som jag uppskattat mycket den senaste tiden av olika anledningar. 
 
Atilio
Saker vi inte pratar om: Abort
Bloggare som är ärliga uppskattar jag verkligen och att öppna upp sig och berätta om något som abort är modig gjort. För även om man gentligen inte pratar öppet om det så är det något som faktiskt händer.
 
Better Bloggers
Föreläsning: Det viktigaste du har som bloggare
I och med att jag vill se bloggen mer som ett företag har jag verkligen grottat mig in i materialet som Better Bloggers erbjuder. I videon i det här inlägget förklarar Better Bloggers grundare, Linda Hörnfeldt, vad det viktigaste man har som bloggare.
 
Jennifer Ruuska
30 dagar makeup
I april lägger Jennifer upp en ny sminkning varje dag, perfekt för oss som behöver inspiration till hur vi kan variera vår makeup. Min favorit är från den 12 april, där hon använder ljusa bruna, ganska neautrala och mjuka färger. 
 
Teknikfik
Stor guide: Tips när du ska köpa ny dator
Perfekt tajming för mig som verkligen måste köpa en ny dator. Här går Elin igenom allt man behöver veta när det är dags att köpa en ny dator, beroende på vad man ska använda den till och vilka krav man har.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It