Litteratur / 2016 / 0       

Tidningar till salu - Scandinavian RETRO

I helgen lade jag upp några annonser på Tradera där jag säljer mina exemplar av tidningen Scandinavian RETRO. Totalt tretton tidningar säljer jag, bilden ovan visar bara ett urval av tidningarna. De är alla i gott skick, de äldsta tidningarna är i nytryck och dessa kan vara svåra att få tag på. Är ni intresserade av retro, vintage, nostalgi, heminredning och design skulle jag verkligen rekommendera Scandinavian RETRO.
 
Vill ni lägga ett bud, kolla in alla mina annonser på Tradera. Jag samfraktar vid köp av flera tidningar. 
Annonserna avslutas den lördagen den 16 april runt två-tiden.
 
Detta är första gången jag lägger upp saker för försäljning på Tradera och jag tycker att det var mycket enkelt. Jag har studentlitteratur och vanlig litteratur som jag också ska sälja så småningom. Med koden LÄGGUPP10 kan man till och med 4 maj lägga upp 10 annonser helt gratis, så passa på om ni också har saker ni vill sälja.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It