Mode & stil / 2016 / 0       

Vårkläder hos H&M

I måndags vaknade jag med halsont och de senaste dagarna har jag känt mig så trött och dåsig, haft feber och ont i huvudet och sovit riktigt dåligt så det är bara att konstatera, jag har blivit förkyld. Och varje gång jag blir förkyld får jag också problem med magen, eller snarare med hungern. Jag blir superhungrig men inte sugen på någon mat alls, vilket resulterat i att jag ätit riktigt dåligt. Men det kommer ju gå över så småningom. Nu längtar jag tills det blir vår på riktigt. Våren är nog min favoritårstid, den är lite bättre än sommaren som lätt kan bli för mycket. Efter vintern är det skönt med solsken, grönt och varmare temperaturer. Jag rensade igenom min garderob i januari och har nu ganska lite kläder kvar. Nu vill jag ut och leta efter nya kläder, perfekt för våren. Jag gillar ju rea men tyckte inte att det fanns något speciellt där sist jag var på stan, så jag ska försöka ge mig ut igen för att hitta något nytt. Mina favoriter från kollaget ovan, där alla saker kommer från H&M, är den vita kappan, de gråa jeansen samt den gråbeiga blusen med fickor.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It