Skönhet & smink / 2016 / 0       

KICKS säljer nu NYX-produkter

KICKS har nu i vår börjat sälja produkter från den Los Angeles-baserade märket NYX. Det är ett märke som är känt för att vara ungt, färgstarkt och plånboksvänligt. Jag har inte provat någon produkt från NYX än, men jag har varit nyfiken på det ett tag eftersom man hör mycket om dem från bloggare och youtubare. Deras matta läppstift och countour- och highlighpalett är bara några av de produkter som jag är nyfiken på. Än så länge finns de inte i butik - vill man köpa produkter från NYX måste det ske via kicks.se, men jag hoppas att de så småningom kommer ut till butiker, då jag sällan köper smink utan att första ha tittat på dem i verkligheten. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It