Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 33

Tisdag 13/8
3,0 km promenad före frukost - 34:07 min.
Personligt rekord för i sommar!
 
Onsdag 14/8
2,7 km löpning före frukost - 24:46 min.
Första gången i sommar som jag lyckades springa hela sträckan!
 
Torsdag 15/8
Yoga - 19:40 min.
 
Lördag 17/8
2,7 km löpning före frukost - 25:51 min.
 

 
Det här är andra veckan i rad som jag tränat vid fyra tillfällen. Jag vet inte vad det är men det har känts så enkelt att träna och jag har verkligen känt mig sugen att röra på mig varje dag. Det kändes särskilt bra efter joggingturen i onsdags, inte alls så jobbigt som det känts förut.
 
Jag har aldrig tidigare tränat fyra gånger på en vecka, det blev som mest två gånger, så nu vill jag inte börja för hårt. Förut har jag fått träningsvärk efter varje träningspass och då har det dröjt längre tills nästa pass men nu har jag tagit mig tid att stretcha efteråt för att undvika alltför mycket träningsvärk.
 
Nästa vecka planerar jag att variera träningen mer, inte bara koncentrera på kondition utan få in ett styrketräningspass också.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It