Mat & recept / 2013 / 0       

Ahlgrens Bilar Fruktkombi

Medan jag är sjuk och går runt som en zombi här hemma på grund av förkylningen tycker jag att vi kan titta på en ny godissort som jag smakade på förra helgen. Ahlgrens Bilar har kommit ut med en ny godissort, Fruktkombi. De har en bottenplatta av skum, som de vanliga bilarna, men de har också en helt ny överdel gjord av vingummi. De finns i tre färger; röd (som smakar hallon), orange (som smakar tuttifrutti) och gul (som smakar citron). Personligen tycker jag att den med hallonsmak är godast. Jag tycker att det är roligt när det kommer nya godissorter och jag tycker att den här var helt okej, men jag föredrar vanliga bilar. Dock är det roligt att variera lite men nu när jag har smakat den här så vet jag att jag inte behöver göra det igen.
 
Vilken sort från Ahlgrens Bilar-sortimentet tycker ni bäst om?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It