Mat & recept / 2013 / 0       

Mina favoritfrukostar

Jag skulle nog säga att frukost och mellanmål är mina favoritmåltider. Jag försöker se till att äta ganska varierat till frukost, att inte äta likadant som jag åt dagen innan. Min favorit är nog smoothie och fruktsallad. Ägg äter jag ibland, men jag blir i perioder äcklad av det så det blir inte så ofta. Just nu funderar jag faktiskt på att rosta min egen granola, det var ett tag sedan. Det blir godare och man kan bestämma själv vad som ska finnas i.
 
Fruktsallad med mango och kiwi. Havregrynsgröt med jordgubbar och mjölk och ett glas citronvatten. Två skivor Finn Crisp och en hallon- och blåbärssmoothie. En skål med vaniljyoghurt, müsli, banan och russin. Fruktsallad med kiwi, apelsin och nektarin och en kopp te. En skål vaniljyoghurt med flingor och jordgubbar och en kopp te.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It