Hälsa & träning / 2013 / 0       

Veckans träning - vecka 42

Måndag 14/10
Functional Toning på Actic - 30:00 min.
Fick rejäl träningsvärk i lår och armar i flera dagar efteråt...
 
Tisdag 15/10
2,2 km promenad - 27:25 min.
 
Fredag 18/10
7,4 km promenad - 1 h 29:27 min.
 
Lördag 19/10
Yoga på Acitc - 1 h 15:00 min.
Träning i gymmet, Actic - 35:19 min.
 

 
Veckan började med ett pass i Functional Toning, där man använder sin egna kroppsvikt och hantlar som redskap för at träna igenom hela kroppen. Jag fick sådan träningsvärk efter detta, det gjorde riktigt ont varje gång jag skulle gå, gå ner för trappor och till och med när jag skulle sätta mig på en stol. Det dröjde några dagar innan jag tränade igen och då blev det promenader. I går blev det ett yoga-pass som faktiskt var lite svårt, det ar mer utmanade övningar än jag är van vid. Efter det blev det träning i gymmet. Jag och min syster har bestämt oss för att köpa ett 10-klippkort för att fortsätta träna på gym när vårat gratis-5-gånger-erbjudande tar slut.
 
 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It