Mat & recept / 2014 / 0       

En grön smoothie

Just nu är jag inne i en period då jag vill prova ny sorts mat. Inte för att jag är trött på den jag annars äter men jag vill äta lite mer varierat och kolla jag kan hitta nya favoriter. En morgon gjorde jag en grön smoothie, istället för den vanliga rosa som jag gör på jordgubbar. Jag utgick inte från något recept, jag tycker inte att det borde finnas recept på smoothie, man bara blandar det man tycker om. Men jag tog 1/2 äpple, en kiwi, lite fryst spenat, apelsinjuice, mjölk och lite naturell yoghurt med vaniljsmak. Det blev... sådär. Helt okej, egentligen, men det kändes bara så ovant att dricka en smoothie som smakade så... grönt. Jag tror inte jag kommer göra om denna utan jag håller mig till jordgubbssmoothies hädanefter.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It