Mat & recept / 2014 / 0       

Fem nya produkter jag testat

Via Smartson har jag och min syster tillsammans fått prova på fyra nya olika produkter. Jag rekommenderar Smartson för alla som gillar att prova nya saker gratis. Kravet för att få prova produkter på Smartson är att du skriver om dem i sociala medier.

Tropicana Refresh Red Grapefruit Juice
Jag gillade inte alls den här, jag tycker grapefrukt är beskt och surt, så detta var ingen hit för mig. Men den består av 100% pressad frukt vilket är ett plus.
 
Digestive Lemon och Vanilla Cheesecake Creams
Vaniljsmaken var godare än citronsmaken men allt som allt var det lite mesigt. Smakade som digistive-kex med krämfyllning, vilket ju är vad det är, men jag som från början egentligen inte gillar digistive-kex tyckte inte att detta var något speciellt.
 
Kelda Grillsås Svensk Örtagård
Den här såsen serverade vi kall till en ljummen fetaostsallad med fläskfilé. Det var kryddan med typiska svenska kryddor och smakade fräscht och gott. Jag kan absolut tänka mig att köpa denna igen och kanske då servera den till lax eller kyckling.
 
Kelda Amerikansk Barbequesås
Den här såsen gillade jag inte alls. Det var som vanlig creme fraische som man blandat i vanlig chilisås och lite andra starka kryddor. Nja, ingen favorit.
 
AXA Havregröt Original
En påse med havregryn som man ska hälla varmt vatten över och så blir det färdig havregrynsgröt på bara några minuter. Själva konsistenn var lite klistrig men den smakade gott. Dock är socker andra ingrediensen och den innehåller också vanillin för att ge vaniljsmak. Jag skulle uppskattat den mer om den inte hade dessa ingredienser, men då blir det ju bara vanliga havregryn.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It