Hälsa & träning / 2014 / 0       

Några av mina träningsredskap

Efter nyår åkte jag till Rusta och köpte en skivstång. Jag hade blivit mer sugen på att träna med hantlar och kollat på massor av videos på Youtube med övningar med skivstång, och när jag såg i ett reklamblad att den bara kostade 199 kr, då slog jag till. Jag såg också andra träningsredskap som såg roliga ut men jag nöjde mig med denna, det fanns bland annat foamrollers, gåstavar, hantlar och kettlebells i olika vikter, medicinbollar och vikter till skivstång. Vi hade hantlar och vikter sedan tidigare, nu ville jag prova att träna med skivstången. Den väger 5 kg (utan vikter!), så just nu över jag på att få in rätt teknik på bland annat marklyft, bänkpress och benböj.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It