Hälsa & träning / 2014 / 0       

Träning vecka 41 - 44

Vecka 41           Vecka 42
Måndag 6/10
Gym, Nordic Wellness, Eskilstuna - 21:59   min       

Torsdag 9/10
Gym, Nordic Wellness, Eskilstuna - 28:47 min         




 
Tisdag 14/10
Gym, Actic City, Västerås - 27:31 min

Fredag 17/10
Gym, Actic City, Västerås - 35:41 min

Lördag 18/10
Gym, Friskis & Svettis, Västerås - 45:00 min
Träna med instruktör, Friskis & Svettis, Västerås - 60:00 min 
Vecka 43   Vecka 44
Torsdag 23/10
Gym, Bellevue Gym, Västerås - 41:44 min         
 
 
 
Det har blivit mycket träning på gym. Först provade jag att gymma gratis i Eskilstuna, direkt efter jobbet, men det betydde att jag om hem jättesent. Sedan provade jag att träna gratis på Actic här i stan, men det låg så långt hemifrån. Det slutade med att jag köpte ett gymkort på Bellevue som ligger bara några kilometer från där jag bor. Jag har varit där bara en gång, så jag kan inte säga att jag har tränat där på riktigt än.
 
Nu när jag ska börja gymma så har jag planer på att splittra träningen, så det blir överkropp en gång och underkropp en annan gång. På så sätt hoppas jag inte få sådan hemsk träningsvärk som jag fått tidigare och kan träna oftare. Jag ser gymmet som en utmaning, varje gång ska jag prova något nytt - träna med fria vikter, med kettlebell, springa på springband, prata med andra som gymmar m.m. Till slut kommer jag förhoppningsvis känna mig bekväm med att gymma och har fått in en bra rutin.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It