Mat & recept / 2014 / 0       

Keso Yoghurt

För alla er Keso-älskare så har jag ett tips så här på fredagskvällen! Gå in på denna sida, betygsätt ditt morgonhumör och knappa in ditt mobilnummer så får du en sms-kupong som du kan visa upp i kassan på Pressbyrån, 7-Eleven, Coop, Hemköp, Willys och Citygross så får du testa Kesos senaste nyhet, Keso Yoghurt. Den finns i två olika smaker, Naturell och Yoghurt.
 
Jag och syrran hämtade ut en var och nu har vi provat dem.  Vi hade egentligen inte smakat Keso tidigare, just den där konsistensen ser lite skum ut, så vi var lite skeptiska till detta. När vi smakade dem första gången så var det inte gott. Hur ska man egentligen äta Keso? Det är ju ostkluttar... Vi åt det naturellt men det var inte så där jättegott. Men jag testade att hacka ner några bitar av frysta jordgubbar och så blev det godare. Så, nja, jag vet inte riktigt vad jag tycker om Keso Yoghurt.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It