Hälsa & träning / 2014 / 0       

Träning vecka 33 - 36

Vecka 33           Vecka 34
Måndag 11/8
Styrka överkropp med 2 kg hantlar - 28:11 min
Torsdag 15/8
Styrka helkropp med 1,8 kg hantlar - 27:34 min
 
Måndag 18/8
3,9 km jogging - 32:59 min
 
 
Vecka 35   Vecka 36
Måndag 25/8
12,6 km cykling utomhus - 50:12 min
Tisdag 26/8
Soma Move, Gymmix Västerås - 45:00 min
 
 
 
 
 
Måndag 1/9
Body Pump, Apalby Friskcenter - 60:00 min
Onsdag 3/9
Yoga, Apalby Friskcenter - 45:00 min
Fredag 5/9
Träning i gym, Apalby Friskcenter - 45:45 min
Lördag 6/9
Box, Friskis & Svettis - 1:11:02 min
 
Träningen flyter på ganska bra. Jag har inte cyklat så ofta som jag velat men jag har bara inte haft lust, jag har åkt buss till tåget istället. Och nu åker jag inte tåg längre till jobbet, utan tar bussen istället, och då blir det lite kortare att cykla (9,6 km istället för 12,6 km). Jag har inte varit ute och sprungit på länge heller, så deadlinen att kunna springa 5,0 km innan sista augusti gick ju inte så bra. Men jag kämpar på och tror att jag kommer i mål innan hösten är här på riktigt.
 
Syrran och jag har provat att träna gratis på olika gym och jag har bestämt mig - jag ska köpa ett gymkort. Jag gör nu upp planer för hur mitt behov av träning ser ut, hur ofta vill jag träna, vad vill jag träna och hur mycket får det kosta? Jag är sugen på att träna i maskiner och använda höga vikter men känner samtidigt som att jag borde utnyttja det vi har här hemma (skivstång och hantlar) bättre. Jag känner mig lite kluven men vill verkligen träna på gym också. Fast det ena behöver ju inte utesluta det andra, eller hur?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It