Tankar / 2015 / 1       

En bättre struktur för bloggandet

I mitten av juli gjorde jag en ny design till bloggen och strax efter det kände jag att jag ville få lite bättre struktur på bloggandet. Jag köpte i samma veva en ny almanacka, som jag började använda till augusti, och då passade jag även på att köpa dessa två skrivböcker från Akademibokhandeln. De kostade 129 kr/st och känns riktigt lyxiga. I det rosa skriver jag ner förslag till blogginlägg och i det blåa har jag en planering för vilka inlägg som dyker upp när på bloggen, som en slags kalender för bloggen. Jag behöver denna slags struktur för bloggen, jag skulle aldrig kunna sätta mig och skriva på bloggen utan att veta vad jag ska blogga om. Jag skriver många tidsinställda inlägg, vilket underlättar bloggandet riktigt mycket, jag kommer knappt ihåg hur man gjorde innan den funktionen dök upp.
JUNITJEJ
2015 /

Så fina!

Svar: Ja, visst är de? De fanns i andra färger, men jag fastnade för den rosa och den turkosa. 129 kr är kanske lite mycket för en anteckningsbok, men de är rejält tjocka och det märks att de är av lite bättre kvalitet än de man kan hitta på till exempel Åhlens för 39 kr.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It