Hälsa & träning / 2015 / 0       

Massor av fina löparskor

Jag funderar på att köpa nya löparskor. De jag har nu har några år på nacken och visserligen funkar de fortfarande, men jag vill ha ett par nya. Det blir antingen Nike (de är ju så snygga!) eller Adidas, som jag har nu. Jag är en sån där person som aldrig skulle kunna köpa träningsskor via internet, jag vill prova skorna innan jag bestämmer mig för att köpa dem. Det är kanske lättare att hitta skor man tycker är fina på t.ex. Sportamore och NIKEs egna hemsida men jag föredrar att åka ner till Stadium och kolla istället. Rent färgmässigt vill jag inte att skorna ska vara för mörka, helst ska de ha lite rosa och grått på sig. Drömskorna går väl aldrig att hitta, men det skadar väl inte att anstränga sig lite i sitt letande, för man vill väl hellre ha fina skor än fula.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It