Övrigt / 2015 / 0       

En bra dag

Förra måndagen var en bra dag. Det kändes som att jag hade kontroll igen. Det känns dumt att säga att jag kände mig stressad innan, jag som är hemma hela tiden, men jag hade många saker inplanerade och det kändes för mycket. På måndagen gick jag upp tidigt, gjorde mig i ordning och cyklade iväg till bussen. Jag lyssnade på musik samtidigt, på låtar från filmen God Help the Girl (här finns en spellista med låtarna). Det var varmt ute, jag hade på mig min ljusa kappa, en blommig blus och tog med mig solglasögonen (som jag höll på att glömma på bussen när jag kommit ner till stan). Väl på stan träffade jag min jobbcoach, sen gick jag till Konsum och köpte en glass. När jag sedan cyklade hem från bussen kom jag på att jag kände mig lycklig, just då, detta verkligen var en bra dag, en bra start på den nya veckan. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It