Hälsa & träning / 2015 / 0       

Gratis träning under fyra veckor

Jag och syrran har börjat träna gratis via 24 Fit Club på något som heter 24 Fit Camp. Det anordnas i flera städer i landet och vi hade tur, för här i Västerås tränar man i det området där vi bor. Under fyra veckor tränar vi och en gäng andra tjejer tabata (högintensiv intervallträning) tre gånger i veckan. Vi har genomgått livsstilsanalyser och kroppsanalyser och lär oss mycket om mat och träning. Läs mer om detta på 24 Fit Camp:s hemsida.
 
Jag tror att det är något sånt här som jag behöver för att få lite rutin på min träning. Det där med att röra på mig på något sätt varje dag, som var ett av mina mål nu i juni, har inte det inte gått så bra med. Men jag ska kombinera denna träning med joggingturer, för i sommar vill jag springa Blodomloppet, så nu är det dags att börja jogga.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It