Övrigt / 2015 / 0       

Bilder från mobilen 2015 #3

 
1. Jag har börjat lösa dagens sudoku i morgontidningen och njutit av god choklad. 
2. En vecka efter jag kom hem från sjukhuset åkte jag, pappa och syrran ner till hamnen och tog en glass i solen.
 
3. Jag och syrran har fikat på Espresso House och provat en ny smak på Frapino - citron och jordgubb, jättegod.
4.Jag har gått promenader och invigt några av mina nya träningskläder, tänk att man har kunnat gå ute i t-shirt!
 
5. En dag när hela familjen åkte till Eskilstuna så passade vi på att äta lunch på Wild Western Burgers, jättegott!
6. Ärren på magen från blindtarmsoperationen läker på för fullt. Men det under naveln gillar jag inte, det är lite kringelkrokigt, men det kommer försvinna.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It