Hälsa & träning / 2015 / 0       

En ny månad

Imorgon är det första juni. Jag älskar att första juni, som då är den första dagen i en ny månad, börjar på en måndag. Det är ju perfekt för nya projekt, ny månad med start på måndag. I juni ska jag försöka skärpa mig lite mer - bättre mat och mer träning. Mer specifikt ska jag sluta äta uppenbart socker (godis, glass, läsk, fikabröd m.m), dricka mer vatten och äta mindre gluten. Träningsmässigt ska jag försöka röra på mig på något sätt varje dag, det handlar både om styrketräning, jogging, yoga och promenader. Allt för att försöka få lite struktur på livet, ta bort dåliga ovanor, få ordning på mina magproblem och känna mig bättre om mig själv. Går det bra kommer jag fortsätta men en månad känns som en bra början.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It