Hälsa & träning / 2016 / 0       

Månader utan träning

Jag har inte tränat på riktigt sedan slutet av november. Jag försökte träna efter jobbet några veckor men det blev jobbigt att ta med träningsväskan på bussen till jobbet i Eskilstuna och efter träningen kom jag hem så sent. I mellandagarna tog jag en promenad runt Eskilstuna city efter jobbet en dag, men annars blev det ingen slags tränings alls i december. Det kommer förmodligen inte bli det i januari heller, jag känner mig inte alls sugen på att träna. Det är inte långt till gymmet, men det är väldigt kallt och krångligt med snön, så jag låter helt enkelt bli. Men i februari ska jag försöka komma igång igen. För nu, när jag inte jobbar längre, saknar jag träningen. Känslan av att bli starkare och starkare och att faktiskt göra saker om dagarna. Lite nya träningskläder kan kanske få igång motivationen, men jag tror jag nöjer mig med de jag redan har. Kläderna i kollaget ovan kommer från H&M, Ginatricot och Cubus, affärer som jag tycker har bra och prisvärda träningskläder. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It