Skönhet & smink / 2016 / 0       

Sleek Makeup på H&M

Ni som har besökt en H&M butik den senaste tiden (med det menar jag i vintras och tidig vår, tiden går så fort nu...) har kanske lagt märke till att H&M nu har börjat sälja sminkprodukter från Sleek Makeup. De produkter jag såg här i Västerås (på Erikslund shoppingcentrum) var de populära ögonskuggepaletterna, läppglans, rouge samt highlighter- och counteringpaletter. Sleek Makeup är ett brittiskt budgetmärke och det här var första gången jag såg deras produkter i verkligheten. Det är roligt att H&M nu börjar sälja produkter från märken som ananrs kan vara lite svåra att få tag på, för ett år sedan såg jag ju till exempel sminkborstar från märket Real Techniques.
 
Har ni testat något från Sleek Makeup?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It