Mat & recept / 2016 / 0       

Nya matfavoriter

Jag har hittat tre nya favoriter i matväg. Först ett te- och ingefärste, som var överrasskande gott. Just citronte har jag länge varit skeptisk mot, men det här är ju perfekt. Sedan en äppeljuice som inte är så där sur som äppeljuice oftast är. Denna är istället söt, påminner om äppelmos. Till sist har jag köpt provat en ny marmelad. Jag brukar köra med apelsin- eller hallonmarmelad, som alltid är väldigt sött, men denna med päron- och ingefärssmak är inte alls lika söt. Men den är också lite mesigare i smaken, jag vet inte om man riktigt känner päronsmaken, men eftersom den inte är lika söt känns det bättre att äta denna än de gamla vanliga sorterna.

 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It