Skönhet & smink / 2013 / 0       

Smink jag använder i sommar

Ända sedan vi åkte på semester till Gotland har jag börjat använda mindre smink nu på sommaren. När jag skulle packa väskan så tog jag med mig ganska få sminksaker, i princip bara ögonbrynspenna, puder och färgat läppbalsam, för att det skulle ta så lite plats som möjligt i packningen. Jag hade verkligen ingen lust att sminka mig massor när det skulle vara varmt. Nu när vi kommit hem och jag ska ut någonstans och känner för att sminka mig så är det dessa saker jag brukar använda. Det är färre än vad jag annars använder, se här, men jag har nog upptäckt att jag inte behöver mer.
 
KICKS Eyebrow Definer - Brown
Maybelline Fit Me Concealer - 115 Fair
Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Isadora Mineral Foundation Powder Kabuki Brush
Isadora Big Bold Mascara - Black
E.L.F Baked Blush - Passion Pink + Yves Rocher Rougeborste
Ögonfransböjare från H&M

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It