Övrigt / 2014 / 0       

I min väska - våren 2014

Förra våren visade jag vad jag hade i min väska, det är en liten tradition som jag omedvetet gör varje vår. Nu har jag köpt en ny väska och bytt innehåll så här kommer en ny version av vad som finns i min väska. Jag köpte den nya väskan för att jag ville lägga matlådan i väskan istället för att alltid ha en extra påse och släpa med mig till Eskilstuna varje dag och väskan var dessutom ganska liten och blev alltid proppfull. Nu känns det nästan som att den nya väskan också börjat bli för liten, trots att den är större än den gamla.
 
Rosa hörlurar från H&M, Silvertronen (den 6 av 7 i Narnia-sagan) av C. S. Lewis, almanacka, plånbok, paraply,
solglasögon, busskort (både här i Västerås och till Eskilstuna), puder, läppbalsam,
nycklar, MP3, lite godis, jobbnycklar och inpasseringskort, Inside Brus samt en tågtidtabell
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It