Mode & stil / 2015 / 0       

Lite nya höstkläder

Rutig skjorta  /  Grå t-shirt  /  Ljusgrå tröja (finns inte på hemsidan än)
Stentvättade jeans  /  Ljusa jeans  /  Mörkblå jeaggins
 
I onsdags åkte jag och syrran ner till stan, och när vi ändå var där passade jag på att gå in till H&M för att titta på en skjorta som jag sett på hemsidan som verkade fin. Det visade sig att det är ganska svårt att gå in till H&M och titta på bara ett klädesplagg, för i slutändan (efter en timme), köpte jag tre tröjor och tre par byxor. Jag som bara skulle titta på en skjorta! Men jag hade faktiskt upptäckt tidigare i veckan att jag behövde lite nya höstkläder, så det var väl okej, men det sved lite i plånboken. Jag vill försöka använda lite snyggare färger, lite mer de som jag har bloggat om tidigare. De är lite mjukare färger, pastelligare. Jag vill undvika klyschen när det gäller höstkläder: mörkblått, vinrött, mossgrönt och senapsgult. Nu vill jag få lite mer stil.
 
Byxor var något jag verkligen behövde, för jag går runt i gamla slitna jeansleggins där resåren i midjan i princip har släppt. De första byxorna har hög midja, något jag älskar - jag brukar dra upp vanliga byxor för jag vill ha dem i midjan, men det resulterar i att de blir korta i benen. De här har hög midja och är samtidigt långa i benen = perfekt! De ljusare byxorna har normalhög midja, men funkar helt okej ändå. Till sist blev det ett par vanliga, jättemjuka jeaggins (lika stretchiga som leggins men har fickor som jeans). De tre topparna är riktigt sköna, de kan man både ha som myskläder hemma och när man går ut. Den till höger är min favorit, jag funderar nästan på att köpa den i andra färger också, men det får nog dröja lite, för nu måste jag spara lite pengar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It