Skönhet & smink / 2016 / 0       

Mina favoritprodukter från The Body Shop-julkalendern

Jag och syrran köpte i december, precis som förra året, en julkalender från The Body Shop tillsammans. Varje dag öppnade vi en lucka där det kunde finnas allt från duschkrämer och sminkprodukter till accessoarer.  Nästa år kommer jag inte köpa en sådan här julkalender. Ja, jag vet att jag sa så förra gången också, men nu menar jag det verkligen. Vi fick till exempel två fullstora produkter, som faktiskt kan vara ganska dyra, men även billigare (och tråkigare) saker som nagelfil, en förpackning med bomullsrondeller samt skrubbhandskar. Ska man bli glad över det? Vi betalade 800 kr för den här kalendern och sammanlagt känns det inte som att det är värt det, just på grund av de tråkigare produkterna vi fick. Men nu vill jag visa vilka produkter jag faktiskt tyckte om och som jag blev gladast över att få.

Super Volume Mascara
Japanese Cherry Blossom Shower Gel 
Fuji Green Tea Shower Gel
Fuji Green Tea Body Sorbet
Vitamin E Moisture Cream
Peppermint Cooling Foot Lotion
Vitamin E Nourishing Night Cream
Strawberry Shower Gel
Fuji Green Tea Body Scrub
Born Lippy Pot Lip Balm - Strawberry
 
Kolla gärna in vilka produkter som ingick i förra årets julkalender, läs mitt inlägg om dem HÄR.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It