Ytliga saker / 2015 / 0       

Tre nya saker

Jag var nere på stan en dag i början av månaden och gick då in till Lagerhaus. Jag behövde en ny almanacka och jag hade även sett några fina saker på hemsidan som jag ville titta närmare på. Jag såg att de hade några saker på rea, och där hittade jag detta fat (som egentligen är ett ljusfat) som jag tyckte skulle bli perfekt på mitt sängbord. Den kostade 8 kr på rean och jag har nu lagt några av de saker jag använder varje dag som handkräm, läppbalsam, klocka och favoritörhängen. Jag hittade även denna överdörrenhängare för 1/3 av originalpriset. Den passade perfekt till dörren till sovrummet. Till sist gick jag även in till H&M och köpte en ny neccessär som jag ska ha i min väska. 



Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It